XIX century je napisao:
Ta distanca nije napravljena iz hira, već, između ostalog, što u tom prostoru od van 1 m oko tebe on ti ne može naškoditi ( kao npr išamarati te).. Dakle, ako učenik hoće da zna koju ocjenu ima u dnevniku, zar nije prof. ovlašten da je tačno pročita, prema tome za koji moj ima učenik prilaziti prof. i dnevniku za katedrom i zaburivati nos u dnevnik? Ja to u gimnaziji nijednom nisam vidjela. Samo u elektro i u osnovnoj ( tu je negdje izgleda mentalni nivo učenika, isti)

Al, opet, zar nije prof tu da kaže, "stop", nema dalje, stani-sjedi tu i čućeš svoju ocjenu?
skolstvo je kod nas trenutno, zapravo vec 6-7 godina, u fazi intenzivnih reformi, sto prije svega obuhvata reformu nastavnog procesa u metodickom smislu, pa shodno tome i izmjenu odnosa profesor-ucenik
ono sto profesori uce na seminarima je, izmedju ostalog, i ovo:
-nepozeljno je forsiranje autoritativnog stava od strane profesora, on treba da je "tihi", "neprimjetni" usmjerivac toka casa, on nikako ne smije biti u centru paznje, osim u toku sto krace uvodne frontalne faze; u centru zbivanja na casu moraju biti ucenici
-grupni rad kao oblik socijalne forme je, pored plenuma, najpozeljniji oblik rada; u toku aktivnog rada na zadacima pozeljno je da se ucenici slobodno krecu, razmijenjuju misljenja i ideje, tradicionalni frontalni nacin predavanja je zastario pa shodno tome i klasicno stanje u ucionici -djaci sjede kao kipovi u klupama a profesor sjedi za katedrom ili stoji ispred table-je prevazidjen
-u skladu sa modernom metodikom je koristiti sto vise alternativnih, zabavnih metoda, ne samo u toku vjezbanja vec obradjene materije nego i tokom obrade nove materije pa i za vrijeme vrednovanja znanja
-alternativne, zabavne i ucenicima primjerene metode su, recimo, izrazavanje kroz pokret, ples, igru, pjevanje, prakticne radove, glumu, skeceve, itd. a sve u cilju da ucenici na taj nacin opusteno, rastereceno i "neprimjetno" prihvate i usvoje materiju doticnog predmeta a nikako kroz pritiske, autoritativno nametanje i prisilu tipa: to se, djeco, mora znati i tacka!
-profesor se mora u nastavi postaviti tako da ucenik ne osjeca strah od njega, dok bi postovanje profesor trebao steci iskljucivo na taj nacin sto ce i sam postovati licnost ucenika, te mu pomoci prisnim razgovorom i ostalim pedagoskim metodama u slucaju neprimjerenog ponasanja uzrokovanog adolescencijom
i tako dalje
mnogi su se pogubili u ovim reformama
tesko je
ali
ja tu licno ipak vidim mjesta za akademsku distancu i trebalo bi da je bude (mada je bas i nema)iako ucenici nisu akademski gradjani
pa ipak ne smatram da je doticna profesorica pogrijesila i zato dobila samar
pogrijesila je sto se izvinula
mogla je nastupiti i bez gorcine i dostojanstveno
XIX century je napisao:
to izgleda kod nas neki fazon.. tako mi ljudi dahću za vratom u redovima na šalterima, ne znaju se odmaknuti barem onih minimalnih, pristojnih pola metra.
da, to je uzasno, ili oni likovi sto stoje non stop na vratima autobusa a izlaze valjda na zadnjoj stanici (ili i ne izlaze nikad, samo se vrte u krug)
_________________
"Mudar čovjek s podjednakom mirnoćom prima pohvale i podnosi uvrede." - Konfucije
Ovo je POST.