Pridružio se: 21 Maj 2006, 19:12 Postovi: 31489 Lokacija: Je Suis Ahmed
Opozicija je nesposobna, a ove drži baron Minhauzen.
A ako bude referenduma, opozicija bi mogla da pozove narod da ostane kod kuće i tako ne daju legalitet njegovom referendumu, a dragi vođa bi tada ispao smješan.
50% ovi što ne izlaze na izbore 25% opozicione stranke par procenata Bošnje i Hrvati
A opozicija ce narod u medjuvremenu strasiti ratom? Genijalno
Btw. Koja je ono osnova po kojoj se racuna sta je pobijedilo na referendumu? Broj izaslih ili broj upisanih?
P.S. Da li si ti stvarno ozbiljan u misli da ova sadasnja opozicija ima bilo kakav uticaj na narod, a koji bi dao bilo kakvu tezinu jednom takvom njihovom pozivu?
Pridružio se: 15 Nov 2002, 13:51 Postovi: 40068 Lokacija: Месечева икра
filozof sa vrbasa je napisao:
Ne znam, nisam u toku je li neko iz opozicije refrendum=rat?
A antikampanja za referendum bi bila kratka, jednostavna i lako svarljiva.
"Referendum, sviranje qrcu"
Sva težina bi bila na poziciji da animira raju da sa refrendumom idemo u bolje sutra.
Ako do referenduma dođe, po meni, najgluplje je bojkotovati ga. To mu dođe kao aminovanje uloge žrtve i dželata ovog rata, iz bošnjačke perspektive naravno.
Pridružio se: 21 Maj 2006, 19:12 Postovi: 31489 Lokacija: Je Suis Ahmed
The_new_Statesman je napisao:
Lijepo sto to pitas...
Bosic i Tadic su reaktivirali rijec RAT netom nakon debakla sa aferom Papak sa kojom su jos jednom pokazali koliko su sposobni da budu opozicija.
Dakle, da. Povezujem SDS i RAT.
Nego, Fiki, da li su ove fenomenalne ideje tvoje ili si ih cuo od nekih sds-ovaca? Ako je tako, koliko su visoko rangirani unutar organizacije?
Ja sam očekivao da ćeš mi naći te izjave, kako opozicija straši narod ratom zbog referenduma.
Ovo je iz moje glave lude, Santa Maria della Salute.
Zoka ovo je skroz nesvrsishodno, a referenduma treba biti i to onih koji se tiču direktno nas, a takve dragi vođa nikad neće staviti na papir.
Citiraj:
"Da li prihvatate nametnute zakone visokih predstavnika u prošlosti, posebno o Sudu i Tužilaštvu BiH i da li prihvatate da se u RS primjenjuju odluke tih državnih pravosudnih institucija?"
Spoiler:
Citiraj:
Specijalni servisi KAKO SU VISOKI PREDSTAVNICI RAZGRAĐIVALI DEJTON
Gdje god su se umiješali visoki predstavnici ili neki strani ambasadori iz Sarajeva nastao je - haos. Zbog toga su mnogi analitičari u Republici Srpskoj često skloni da kažu da je BiH proteklih godina imala mnogo više štete nego koristi od međunarodne zajednice.
Piše: Vukan DUBOČANIN
BANjALUKA, 20. NOVEMBRA /SRNA/ - Prema izvornom Dejtonskom sporazumu, Republika Srpska i Federacija BiH imale su skoro sva obilježja samostalnih i suverenih država - za 17 godina visoki predstavnici donijeli su 915 odluka kojim su nametali zakone i otimali nadležnosti.
Kada je 21. novembra 1995. godine u američkoj vojnoj bazi u državi Ohajo usaglašen i parafiran Dejtonski mirovni sporazum, zaustavljen je građanski rat i krvoproliće u BiH. Svi su saglasni da je to najveći domet ovog međunarodnog mirovnog ugovora.
Zbog toga se 21. novembar u Republici Srpskoj obilježava kao državni praznik. Ali, u Federaciji BiH je to običan radni dan. Tamošnjim političarima očigledno je mnogo važniji 1. mart, kada su proglasili nezavisnost, zbog čega je i počeo građanski rat.
Šta je poslije 17 godina ostalo od tog izuzetno značajnog međunarodnog ugovora?
Republika Srpska i Federacija BiH, od kojih je sastavljena BiH, u Dejtonu su pristale da na zajedničke institucije BiH prenesu samo deset nadležnosti. Danas je mnogo toga drugačije. Stvorene su brojne zajedničke institucije koje nisu predviđene Dejtonom.
Za tih 17 godina, uglavnom odlukama visokih predstavnika, od Republike Srpske oteto je 65 nadležnosti. Još tri nadležnosti koje su joj pripadale prema Dejtonskom mirovnom sporazumu prenesene su na zajedničke institucije BiH u skladu sa Ustavom Republike Srpske i Ustavom BiH.
Prenošenje nadležnosti sa Republike Srpske i Federacije na zajedničke institucije BiH počelo je već u januaru 1997. godine donošenjem poznate dekleracije Upravnog odbora Savjeta za provođenje mira u BiH. Ona kao da je "dala krila" visokim predstavnicima...
Iako je nema nigdje u Ustavu BiH, institucija visokog predstavnika počela je da vrši ustavotvornu, zakonodavnu pa i sudsku vlast?! Tako je već u startu "međunarodna zajednica" počela da prekraja Dejtonski sporazum.
Visoki predstavnici su sami interpretirali i tumačili sadržajno skromni Aneks 10 Dejtonskog ugovra i na osnovu toga za petnaest godina donijeli 915 zakonskih akata i odluka, skidali najviše lokalne političare, zatvarali njihove bankovne račune, hapsili, otpuštali s posla i proglašavali licence za mobilne telefone...
Upravo zbog toga predstavnici Republike Srpske, godinama poslije potpisivanja Dejtonskog mirovnog sporazuma, nikako nisu mogli da dođu do orginalnog teksta ovog dokumenta, a primjerak koji je u BiH donio Alija Izetbegović naprasno je "nestao".
Otimanje nadležnosti od entiteta i prenošenje na zajedničke institucije BiH počelo je takozvanim Biltovim paketom za brzi početak. Karl Bilt nametnuo je tada čak sedam zakona. Poslije toga to je postala gotovo svakodnevna praksa visokih predstavnika.
Za nepunih osam godina do 2005. godine visoki predstavnici nametnuli su u BiH čak 52 zakona i 134 odluke. Uglavnom pod pritiskom međunarodnih moćnika i Parlamentarna skupština BiH je u tom periodu usvojila 230 zakona kojim su se uglavnom prenosila ovlaštenja entiteta na zajedničke institucije.
U decembru 1996. godine Predsjedništvo BiH donijelo je Odluku da Savjet ministara BiH broji samo tri ministarstva i to: Ministarstvo za spoljne poslove, Ministarstvo za spoljnu trgovinu i ekonomske odnose i Ministarstvo za civilne poslove.
Međutim, samo četiri godine kasnije, u aprilu 2000. godine, Parlamentarna skupština BiH je pod pritiskom međunarodne zajednice usvojila zakon o Savjetu ministara i na osnovu toga formirana su još tri ministarstva: za ljudska prava i izbjeglice, za trezor institucija BiH i ministarstvo za evropske integracije. Malo kasnije, opet stupa na scenu visoki predstavnik.
Nametnute su izmjene zakona o Savjetu ministara na osnovu kojih su formirana još tri ministarstva i to: Ministarstvo transporta i komunikacija, Ministarstvo bezbjednosti i Ministarstvo pravde.
Istovremeno su formirane i još četiri samostalne upravne organizacije: Agencija za statistiku BiH i institut za akreditovanje BiH, institut za standarde, mjeriteljstvo i intelektualno vlasništvo i Direkcija za evropske integracije.
Zakonom o odbrani formirano je i Ministarstvo odbrane.
Od 2003. do 2006. godine značajan broj nadležnosti sa entiteta prenesen je na zajedničke institucije u oblasti odbrane, bezbjednosti i pravde. Formirane su i nove obavještajno-bezbjednosne agencije. Nešto kasnije, na zajedničke organe preneseni su i carina i indirektni porezi.
Visoki predstavik je 1998. i 1999. godine nametnuo sistem zajedničkih registarskih tablica i saobraćajnih dozvola, uveden je i zajednički pasoš a 2001. godine donosi i zakon o državnoj graničnoj službi pa je malo kasnije i ona formirana.
Sa entitetskih ministarstava unutrašnjih poslova na nivo BiH preneseni su i poslovi kretanja i boravka stranaca u azilu, kao i jedinstvena evidencija ličnih podataka ili, kako to neki vole da kažu, CIPS.
Od entiteta su bez ikakve potrebe uzimale razne, čak i nebitne nadležnosti. Cilj je bio očigledan. Neki predstavnici međunarodne zajednice u Sarajevu željeli su po svaku cijenu samo da oslabe entitete i da tako mimo Dejtonskog sporazuma, Ustava BiH i volje naroda koji živi na ovim prostorima naprave državu po mjeri samo Bošnjaka.
Od entiteta su tako raznim propisima otete i nadležnosti u proizvodnji i prometu oružja, pa čak i bezbjednost u saobraćaju na putevima. Kada je 2006. godine usvojen zakon o bezbjednosti saobraćaja na putevima i još 22 podzakonska akta, praktično je i ta oblast sa entiteta prenesena na nivo BiH.
Na nivou BiH formira se i komisija za restituciju i komisija za državnu imovinu. Kada je visoki predstavnik nametnuo zakon o državnoj službi u institucijama BiH osnovana je i Agencija za državnu službu i odbor državne službe za žalbe. I tako u nedogled...
Pod izgovorom suzbijanja kriminaliteta, posebno onog organizovanog, visoki predstavnici nametnuli su mnoge propise u oblasti bezbjednosti.
Početkom 2002. godine, u oblasti pravosuđa u BiH izvršen je pravi "masakr". Tadašnji visoki predstavnik međunarodne zajednice donio je odluku kojom je nametnuo više zakona u ovoj oblasti, tako da su mnoge nadležnosti u oblasti pravosuđa sa entiteta prenesene na nivo BiH.
Nevolje u ovoj oblasti počele su kada je početkom 2002. godine visoki predstavnik nametnuo zakon o Visokom sudskom i tužilačkom vijeću Republike Srpske. Taj organ dobio je od međunarodne zajednice ovlaštenja da imenuje i razriješava dužnosti sudije i tužioce u Republici Srpskoj i za veoma kratko vrijeme napravio je pravu čistku. I u drugim oblastima slična je situacija.
Gdje god su se umješali visoki predstavnici ili neki strani ambasadori iz Sarajeva, nastao je pravi haos. Zbog toga su mnogi analitičari u Republici Srpskoj često skloni da kažu da je BiH proteklih godina imala mnogo više štete nego koristi od međunarodne zajednice.
Problem je što zbog loših odluka nekih moćnika iz međunarodne zajednice ceh plaćaju stanovnici BiH. Ti moćnici vjerovatno nikada neće odgovarati za pravno nasilje i nedjela koja su počinili u BiH, jer se i Evropski sud za ljudska prava u Strazburu proglasio nenadležnim za njihove odluke.
O ovome što je u spoileru ne bih, ali iz referendumskog pitanja proizilazi da ćemo ponovo raspravljati o *ebenoj zastavi i grbu BiH, jer je ona nametnuta.
Kad pobjedimo Doboj ćemo nazvati Obren Vakuf,usprkos tebi i Vulićki
Vladimir RUS je napisao:
Na RTRS-u kazu 8000, a na Nezavisnim hiljade. Dok je bilo uzivo, na RTRS-u i ATV-u nista. Zato ide live kada se otvara hidroelektrana od 42 miliona KM koja uz to zaposljava tj. bice uposleno 40-ak radnika. Milion KM po radnom mjestu.
Fiki, pominjanje rata je krenulo nekoliko dana prije Tadicevog djelenja savjeta Skori kako se treba pripremiti za emisiju. Mosh misliti To ti je dosta od mene jer nemam volje da previse boravim na smetljistu pri ovim vrucinama.
Pridružio se: 14 Feb 2008, 23:04 Postovi: 7327 Lokacija: Satriale's Pork Store
Може се дискутовати о референдуму али се једно мора признати. Миле је опет успео да скрене пажњу светске јавности на себе И РС а и у овом случају чак и на тему која је за српски народ битна, а то је реформа правосуђа односно досадашњи рад. Мени се чини да је он са или без референдума већ направио неки плус за свој политички рад. Опет Леми за класу испред осталих...
Pridružio se: 14 Feb 2008, 23:04 Postovi: 7327 Lokacija: Satriale's Pork Store
filozof sa vrbasa je napisao:
Svako ko nije za vođinu avanturu taj je iz SDS?
А зашто би то била авантура? Изјашњавање народа на референдуму је авантура? Па онда широм ЕУ сваке године имамо масу авантуриста... Ако се не варам 1993. смо у сред рата имали референдум који је организовао СДС па не знам да је било неких последица.
Поставимо ствари на место. Да ли је рад суда БиХ на штету српског народа? Јесте. Да ли је са представницима ЕУ договорено да се то среди? Јесте. Да ли је сређено? Није. Да ли ЕУ условљава сређивање ствари у суду БиХ даљим преносом надлежности на ниво БиХ? Условљава. Да је Миле изразио његово негодовање у неком обичном говору у скуопштини, медијима, итд. да ли би то дало резултате и скренуло пажњу јавности и европских званичника на овај проблем? Не би.
Да ли је прича о референдуму скренула пажњу? Јесте.
И ко је ту онда у праву? Миле који је постигао свој циљ или СДС који заједно у хору са муслиманима прича о рату?
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju
Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu