Tiranizirani musliman je sjeo u aparentnom porazu... Ali:' Allahova pomoć dolazi i skora pobjeda.' Drugi student, musliman, koji je nosio muslimansku kapu i imao bradu, podignuo je ruku i rekao: 'Profesore, mogu li se obratiti razredu?'Profesor se okrenu i nasmiješi: 'Ah! Još jedan musliman u prethodnici. Fundementalista vidim. Dođi, dođi, mladiću! Govori pravu mudrost slušaocima!' Muslimanski student je ignorirao profesorov sarkazam, pogledao po učionici, pričekao da dobije pažnju studenata i nakon toga se okrenu profesoru: 'Gospodine, vi ste postavili nekoliko interesantnih pitanja, sa vašom dozvolom, gospodine, želio bih da odgovorim na svako pitanje pojedinačno. Ovakva tema treba da se obrađuje sa aspekta nauke i razuma, a nikako da se ulazi u bespotrebne emocije. Prvo pitanje na koje želim odgovoriti jeste vaša osnovna doktrina koja niječe Božije postojanje. Iz ove doktrine proizilazi da je svemir nastao zbog Big Bang - teorije (veliki prasak) i da su ljudi putem evolucije postali. Zar ovo nije vaše vjerovanje, profesore?' 'Sinko moj, ne treba je niti objašnjavati, jer mi posjedujemo dovoljan broj naučnih dokaza koji to dokazuju. Šta nam time želiš reći?' 'Ne bih želio da požurujemo. Iskoristimo u ovoj raspravi logiku, razum i ispravne naučne argumente. Kao uvod želio bih da istaknem da sam svjesno i sa razlogom koristio riječ 'doktrina', jer sveštenici pseudo - nauke koriste ovu riječ kako bi promovisali ateizam kao religiju. Imam jedno pitanje za vas profesore: mi na ovom svijetu imamo milione i milione petardi, metaka i bombi, da li ste čuli da je i jedna spontano eksplodirala ili priznajete da, pored toga što se sastojci nalaze u jednoj posudi, treba mehanizam za detoniranje kako bi se prouzrokovala eksplozija? Znači, dva faktora trebaju biti prisutna: Prvi: ispravni sastojci u korektnim količinama da se nađu u idealnom prostoru. Drugi: neko ko bi inicirao eksploziju, pa bilo to putem šibice, udarne igle nekog pištolja ili električnom iskrom. Na primjer, kad bi neko rekao da je metak, kojeg je držao u ruci, eksplodirao bez nečije incinacije i da je ubio neku osobu u neposrednoj blizini, da li bi bilo koji naučnik prihvatio ovakvu ludost? Sigurno onda, ako od nas želite da vjerujemo kako je sve nastalo zbog Velikog praska, ta masivna eksplozija koja je nastala bez inicijacije, bez nekoga ko bi povukao 'obarač', 'upalio šibicu' ili izazvao 'električnu iskru', onda nam objasnite kako to da manje eksplozije na ovom svjetu same ne eksplodiraju? Svaki naučnik tvrdi da, kako bi teorija bila prihvaćena treba da postoji mogućnost da se ona može ponoviti. Da to kažem vašim riječima, mora biti 'osjetilno' i da se može 'demonstrirati'.' Profesorova usta su se otvorila, ali riječi nisu izlazile. 'Također, mi znamo da je naučno dokazana činjenica kako je materija nemogućna da sama sebe stvori. Za primjer uzmite ovaj stol. Nije došao u postojanje sam od sebe. Neki vanjski uslovi su to odradili. Čak ni drvo nije samo po sebi nastalo. Nastalo je drvo od sjemenke koja je usađena u zemlju i zatim njegovana. Ta sjemenka je došla od nekog izvora, a nije došla sama od sebe. Možete li nam objasniti kako je nastala prvobitna materija? Ona materija za koju pseudo - naučnici kažu da je zapalila Big Bang i tako dovela u život prvu živu materiju. Nastavljamo: zašto ovi sveštenici nisu u stanju da reproduciraju ovaj događaj u laborotoriji? Profesore, vi znate da, kako bi nešto postalo jedan naučni argument treba da se može reproducirati- osjetiti & demonstrirati- kako bi dobilo naučno priznanje.' 'Sinko, naivno bi bilo razmišljati da mi možemo da reproduciramo isti taj fenomen. Energija koja je bila oslobođena prilikom Big Bang - a je bila ogromna, a nama je onemogućen pristup tolikoj količini energije, inače bi bilo moguće da i mi ponovimo taj fenomen.' 'Profesore! Niste nam objasnili ko je taj koji je nabavio osnovne sastave za Big Bang, i niste u stanju da nam kažete ko je pritisnuo dugme, ko je povukao obarač ili ko je zapalio šibicu kako bi se pokrenuo Big Bang. Otkud ova velika količina energije, o kojoj vi govorite, potječe? Pokušajte sad da odgovorite, profesore! Hajdemo sad da odgovorimo s naučnog aspekta! Da, profesore, treba puno VJERE u učenja pseudo-nauke koju tumače njeni sveštenici kako bi se povjerovalo u teoriju Big Bang-a. Da li očekujete od nas da odbacimo ispravne naučne principe kako bismo vjerovali u ovaj hokus pokus, u ovu slijepu vjeru, kad postoje definitivni naučni principi?' Nema odgovora. 'Ako ne biste imali ništa protiv, profesore, volio bih da pređem na pitanje o doktrini evolucije koja je promovisana od strane sveštenika pseudo - nauke. Vi ste svjesni činjenice da nema prikazanih fosila koji bi direktno povezali porijeklo čovjeka sa majmunima i da postoji konstantna potraga za onim što je poznato kao Missing Link ili nedostajuća karika.'' 'Jeste, ali postoji toliko mnogo drugih dokaza...' 'Izvinjavam se što prekidam, profesore. Vi onda priznajete da ne postoji direktna karika koja bi povezala čovjeka i majmuna. Morat će te, isto tako priznati da ne postoje ni fosili koji pokazuju definitivna posredna postepenog prijelaza majmuna u čovjeka. Ja sam siguran da ste vi upoznati sa krivotvorenjem iz Piltdowna, profesore?' 'Piltdown...? Piltdown....?' 'Dopustite da vas podsjetim o tome, profesore. Nekoliko fosila je bilo otkriveno u jednom engleskom gradiću Piltdownu. Ostaci ovih fosila su pokazivali sve karakteristike nedostajuće karike iz lanca evolucije i to je upravo ono što su tražili sveštenici pseudo - nauke. Cijeli svijet je bio ubjeđen da povjeruje u to, čak i skeptici su bili uvjereni - sve dok, nakon četrdeset godina, nije bilo razotkriveno da je neki iz bratstva naučnika - sveštenika krivotvorio fosile kako bi ih učinio nedostajućom karikom. To je bila ogromna laž, velika krivotvorina koju su vaši sveštenici napravili kako bi pokušali da uvjere svijet da je religija ateizma istinita i da je čovjek nastao od majmuna! Ako želite pojašnjenja na ovu temu pročitajte rad profesora Tobiasa iz Južne Afrike - rad se bavi o detaljima ove krivotvorevine.' Profesorovo lice je poblijedilo. Još nije imao komentara. 'Govoreći o falsifikaciji, profesore, da li znate šta je plagijat? Da li bi ste objasnili razredu šta je plagijat?' Više na kolebljiv način, profesor, progovori: 'Plagijat je da neko uzme nečiji rad i potpiše se kao da je njegov vlastiti rad.' 'To je tačno. Hvala vam, profesore. Kad bi ste se upuštali u detaljan i iskren istraživački rad vidjeli bi ste da su zapadne nacije plagirali sva ISTINITA naučna djela muslimana na osnovu čega su izvršili nadogradnju i učinili ih svojim 'otkrićima' što je učinilo da moderna nauka doživi progres. Ukoliko mene ne želite uzeti za riječ, možete da provjerite ovu informaciju u islamskim ustanovama.' Učenici su se umirili i upijali su riječi muslimanskog studenta. 'Vratimo se teoriji evolucije koju su sveštenici pseudo - nauke gajili na masama svijeta. Kičma svih njihovih doktrina je koncept 'prirodne selekcije'. To znači da su se vrste prilagodile promjenama u okolišu, tako što je promjena izvršena u obliku i psihologiji i to su bile promjene koje su se kasnije prenijele genetski na sljedeće generacije, što im je osiguralo opstanak. To nije bio slučaj s onim vrstama koje se nisu prilagodile promjenama. Klasični primjer jeste primjer dinosaura koji se nisu mogli suočiti sa manjim i pokretivljim životinjama koji su čudom 'evolvirali'. Dotad su veće i sporije životinje izumrle dok su manje i pokretivljije životinje preživjele. Također, oni dijelovi tijela koji su bili suvišni, su nestali poput repa i kandži, ali su nastale ruke koje su mogle držati predmete i na kraju je to postalo čovjek. Vi prihvatate ovu doktrinu, profesore, zar ne?' Jadni profesor nije siguran da li da se složi s tim ili ne, ne zna iz kojeg će ga kuta napasti. 'Hajde, hajde, profesore! Ovo je kamen temeljac doktrine o evoluciji sa kojom vaši sveštenici ispiraju mozak nesvjesnim ljudima. Hajdemo zamijeniti ovu pseudo - nauku pravom naukom.
Profesore, da li je ijedan naučnik u svojoj laboratoriji, uspio stvoriti novu vrstu živih bića tako što je mijenjao stanja okoline? Zapamtite, nauka jedino može da prizna materijalne doktrine ukoliko se mogu reproducirati.' Nema odgovora. 'Naravno da se nije desilo, čak i nakon nekoliko pokušaja. Idemo još jedan korak naprijed: mi znamo da Jevreji obrezuju svoje muške potomke ubrzo nakon rađanja. Mi, također, znamo da oni prakticiraju obrezivanje još od vremena Ibrahima, alejhi selam, bez prekida. To je dovelo do rezultata da su se promijenile neke bolesti. Bilo koje muško dijete s mogućnošću da oboli od nasljednog krvarenja bi umrlo i ta se bolest ne bi prenijela na sljedeću generaciju. Da li se slažete, profesore?' Profesor radosno potvrđuje misleći da ova činjenica ide u njegovu korist. 'Pa... profesore, recite nam zašto se, nakon hiljadu godina izvršavanja obrezivanja, i dalje svi muški potomci rađaju isto, zašto se jevrejska muška djeca ne rađaju obrezana? Dobro, pa trebalo bi da kožica na muškom polnom udu nestane, kako to tvrde vaši sveštenici, pa makar bi trebalo da ima naznaka kako se kožica umanjeno pojavljuje! Da li se slažete, profesore?' Jadni profesor je zbunjeno gledao, nije znao šta ga je pogodilo. 'Profesore, da li vi imate djecu?' Kad je vidio da se mijenja tema odahnuo je i pokušao da povrati prijašnje samopuzdanje. 'Da, imam. Imam dva sina i jednu kćerku.' Profesor se čak uspio nasmiješiti kad su se spomenula njegova djeca. 'Profesore, da li ste ih vi dojili dok su bili dojenčad?' Zbunjen ovim glupim i očito jasnim pitanjem, profesor izusti: 'Kako glupo pitanje! Naravno da nisam! Moja supruga je dojila djecu.' 'Profesore, da li su vaši sveštenici otkrili da je neki čovjek podojio dojenče?' 'Ponovo, još jedno glupo pitanje. Samo žene doje dojenčad.' 'Profesore, iako vas ne razumijem, siguran sam da vi imate dvije bradavice, kao i svaki drugi potomak muškog roda. Zašto onda ove bradavice nisu nestale zbog suvišnosti, jer po teoriji Prirodne selekcije takve beskorisne bradavice kod muškaraca su trebale da nestanu prije više hiljada, ako ne i miliona godina.' Muslimanski student govori lijepo i bez galame, ne unosi se profesoru u lice. 'Siguran sam da, ukoliko se uzmu za osnovu validni naučni dokazi, a ne teorije pseudo – nauke, vi biste se složili sa mnom da je teorija evolucije velika budaleština?' Profesorovo se lice promijenilo u više boja i sve što je mogao da uradi jeste da bespomoćno govori u nepovezanom smislu. Muslimanski student se s osmijehom okrenu i obrati studentima: 'Ustvari, ko god vjeruje da je potomak majmuna, onda mora da je i sam jedan od njih.' Trebalo je nekoliko trenutaka da razred shvati njegovu igru riječi u ovoj izjavi, ali čim su shvatili svi su se gromko nasmijali. Kad su prestali sa smijehom, muslimanski student okrečući se prema profesoru nastavi: 'Postoji veliki broj rupa u teoriji evolucije, tako da ona izgleda šuplja kao rešeto... vrijeme brzo prolazi tako da ubrzo moram u džamiju i nećemo moći da spomenemo sve njihove mitove. Sad možemo da pređemo na temu koja govori o čednosti koju ste spomenuli, ali prije toga bih volio da pogledamo smisao koji ste vi spomenuli o smrti vašeg brata od raka. Ako ste ljuti zbog njegove smrti, onda ste potpuno bedasti. Sva ljudska bića, kao sva živa materija, će zaista, umrijeti, što je uspostavljena činjenica, i u to svi ljudi vjeruju bez obzira da li oni vjeruju u Allaha ili ne, i niko se tom procesu smrti ne može suprotstaviti. Drugo, ne možete biti toliko naivni da se bunite procesu bolesti, bilo da je rak, neka druga bolest ili neka nesreća itd... jer bolest je preludij smrću. Vaše protivljenje proizilazi iz vašeg pogrešnog koncepta da dobrota znači olakšanje patnje, a kad je uzrokujemo nekom da to onda znači biti nemilosrdan. Kad bi ovako bilo, onda, profesore, morali bi ste se složiti sa mnom da su najnemilosrdniji ljudi na svijetu upravo medicinski naučni istraživači koji se služe životinjama na kojim sprovode svoja grozna istraživanja. Siguran sam da znate kako su hiljade i hiljade životinja podložene hiljadama raznih mučenja i pate od hiljade različitih bolesti kako bi dokazali ili kako bi opovrgnuli neku medicinsku tvrdnju? Zar nisu ovakvi eksperimenti nemilosrdni? Da li me još pratite, profesore?' Profesor je izgledao pravo bolestan. Muslimanski student mu je prišao i donio vode da popije. 'Profesore, želio bih da vam postavim još jedno očito pitanje. Vi ste svjesni ispita koji su dati studentima kako bi prešli u sljedeći razred?' Profesor gotovo da potvrđuje. 'Student mora da se žrtvuje, čak mora i da živi daleko od kuće kako bi prisustvovao nastavi na univerzitetu ili koledžu, mora se lišiti svih udobnsti koje je imao kod kuće; dobio je puno zadaće, mora se lišiti slobodnog vremena i sna kako bi se pripremio za ispit; pa ga zatim čekaju grozna i teška pitanja koja mora odgovoriti na ispitu, a isto tako može biti mučen prilikom usmenog ispita i još mora da plati instituciji da ga uvrsti u ovaj mučenički proces! Vi ovo ne smatrate nemilosrdnim? Da li je profesor 'dobra' osoba zbog toga što prozrukuje studentu mentalnu i fizičku patnju?' 'Ne vidim vašu poentu. Naravno, institucija i profesor čine učeniku uslugu tako što ga stavljaju kroz ovaj trening kako bi se kvalificirao u svom polju stručnosti. Samo osoba koja ne vidi daleko bi se bunila zašto studenti moraju pisati ispite, ne uzimajući u obzir njihovo žrtvovanje koje moraju učiniti.' Muslimanski student tužno trese glavom. 'Profesore, kako je zapanjujuće da možete razumjeti potrebu za testom i ispitom pošto ih vi postavljate, ali ne vidite istu mudrost kada Bog postavi test i ispit za Svoja stvorenja. Uzmimo za primjer vašeg brata: da je izdržao test bolesti i da je umro s vjerom (mi to nazivamo iman), bio bi obilno nagrađen u Džennetu za sve patnje kroz koje je prošao na ovom svijetu. Toliko bi bio nagrađen da bi poželio da je stotinu puta više patio kako bi njegova nagrada bila što veća, a ta nagrada je toliko lijepa. Nešto što ljudsko oko nije vidjelo i um nije zamislio! Nažalost, samo osoba koja ne vidi daleko i neuka osoba bi se protivili ovom testu koje je Bog poslao Svojim stvorenjima koji nisu zaboravili kakve vječne nagrade čekaju one koji su uspješni.' 'Džennet? Huh! Da li ste vidjeli Džennet, dodirnuli ga, pomirisali, okusili ili čuli? Po empiričkim pravilima , ispitnim i demonstrativnim protokolima nauka kaže da tvoj Džennet ne postoji'' 'Vratiti ćemo se i tome kasnije, ako Bog da. Da nastavimo. Recite mi profesore da li postoji toplina?' Profesoru se vratila konfidenciju. 'Da, postoji toplina.' 'Da li postoji hladnoća?' 'Da, naravno, postoji i hladnoća.' 'Ne, gospodine, ne postoji.' Profesor je ostao gledajući u prazno. Student objašnjava: 'Možete imati mnogo toplote, i još više toplote, super toplote, mega toplote, bijele toplote ili kao na suprotnim polovima što ima malo topline ili nikako topline, ali ne možemo da imamo hladnoću. Možemo da dopremo do temparature 458 Fahreneit - a ispod nule, gdje nema topline, ali ne možemo da idemo dalje ispod toga. Ne postoji hladnoća, jer inače bi mogli da idemo dalje ispod 458 stepeni ispod nule. Vidite, gospodine, hladnoća je riječ koja se koristi kako bi objasnila nedostatak topline. Mi ne možemo da mjerimo hladnoću. Toplinu možemo da mjerimo termalnim jedinicama iz razloga što je toplina energija. Hladnoća nije suprotnost toplini već je samo odsutnost topline.' Tišna. Igla se čula kako udari od pod negdje u učionici. Student nastavi: 'Da li postoji tama, profesore?' 'To je glupo pitanje, sinko. Šta je noć ako ne tama? Šta želiš da nam kažeš?!' 'Vi nam kažete da postoji tama?' 'Da!' 'Pa, pogriješili ste, gospodine! Tama nije entitet, to je odsutnost entiteta. To je odsutnost svjetla. Možemo imati prigušena svjetla, normalnu svjetlost, jaku svjetlost, bljeskovitu svjetlost. Kad neko nema svjetlosti konstantno onda on ne posjeduje ništa i to se naziva tama, zar ne? To je značenje koje mi koristimo da definiramo tu riječ. U stvarnosti, tama ne postoji, da postoji onda bi neki čovjek bio u stanju proizvesti tamu u pozitivnom smislu, učiniti je tamnijom i satjerati je u posudu. Da li bi ste mogli napuniti za mene galon pun s tamnijom tamom, profesore?' 'Možeš li da nam kažeš šta je tvoja poenta, mladiću?' 'Da, profesore. Poenta ovog jeste da je vaša filozofska premisa defektna, tako da vam je temelj pogrešan i tako je vaš zaključak je pogrešan. Niste se naučno utvrdili već ste uzeli pseudo - nauku!' Profesor je postao toksičan. 'Defektna!? Kako se usuđuješ!' Muslimanski student je bio cool i smiren, pričao je blago kao malom djetetu. 'Gospodine, mogu li vam pojasniti šta sam mislio da kažem?' Ostali studenti u učionici su željno mahali svojim glavama. Svi su se utopili u sluh. Profesor nije imao druge alternative nego da pristane. 'Objasni... oh, objasni...' Mašući ravnodušno rukama na lijep način kako bi povratio kontrolu. Postao je ljubazan. Razred je bio bezvučan, svi su bili u očekivanju. Objašnjava muslimanski student: 'Vi se koristite premisom dualiteta, na primjer; kažete da postoji život i smrt, dva različita entiteta; kao što ste rekli: dobar i loš bog. Vi razumijete Boga kao ograničen entitet, kao nešto što bismo mogli izmjeriti. Gospodine, naučnici nisu u stanju da objasne pojam misli. Kažu da bi misao nastala, koristi se eletktricitet i magnetizam ali nikad nisu vidjeli jednu misao, a još manje su je razumjeli. Da neko smatra smrt suprotnošću životu značilo bi da ne poznaje činjenicu gdje se ukazuje da smrt ne može postojati kao stvarni entitet. Smrt nije suprotnost životu, već odsutnost života.' Mladić je držao novine koje je uzeo sa stola nekog učenika. 'Evo jednog jako pokvarenog tabloida koje posjeduje ova zemlja, profesore. Da li postoji takvo nešto što se zove nemoral?' 'Da, naravno da postoji. Vidite...' 'Pogriješili ste ponovo, profesore. Pogledajte, nemoral je samo odsutnost morala. Da li postoji nešto što se zove nepravda? Ne postoji, gospodine. Nepravda je samo odsutnost pravde.
_________________ -'-Ne idi nikom osim onom cijem dobru se nadas, od cije vlasti ne strahujes, ciji blagoslov ocekujes i cijim znanjem ceš se moci okititi....'.-
|