banjalukaforum.com

Dobrodošli na banjalukaforum.com
Danas je 05 Maj 2024, 10:53

Sva vremena su u UTC [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 36 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: 04 Nov 2004, 13:46 
OffLine
Stara kuka
Stara kuka
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Feb 2002, 01:00
Postovi: 4990
Lokacija: B.Luka
Ovo sam pitanje tj. temu hteo odavno d apostavim, ali evo nikad nije kasno. Naime, nakon sto sam malo procitao o Frojdu tj. njegovim osnovim teorijama (jos jednom naglasavam jako malo), mislio sam da vidim da li ste vi saglasni sa njegovim teorijama??
Jos nesto , neka me niko ne napada ja sam laik u ovoj oblasti, ali me interesuje. Tako da vas cujem, i da ovo ne treba da bude nekakvo visoko naucno raspredanje, vec vise sa stanovista laika, ali su i komentari poznavalaca dobrodosli. hehe :lol: :lol: :D

_________________
Nature has fixed no limits on our hopes.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 07 Nov 2004, 00:07 
OffLine
Urednik
Urednik

Pridružio se: 26 Jun 2003, 21:50
Postovi: 2669
Frojdova teorija = covjek nema mozga vec samo nagone


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 09 Nov 2004, 20:48 
OffLine
Majstorski kandidat
Majstorski kandidat
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2004, 12:13
Postovi: 332
Lokacija: Lhffazija
Mislim da je njegova teorija da ima i mozak i nagone,samo da koristimo mozak da bi zadovoljili nagone.Posmatrajuci desavanja danas oko nas vecina potvrdjuje Frojda.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 16 Nov 2004, 12:50 
OffLine
Pripravnik
Pripravnik

Pridružio se: 07 Jun 2003, 16:30
Postovi: 249
I sam sam svojevremeno citao njegova objasnjenja snova, tako su mi bila simpaticna, kao da sam citao SF roman. Svaku simboliku je vezao sa sexom. U svakom slucaju sex je jedna velika dimezija u nasim zivotima i moj stav je da je treba iskoristiti sto je bolje moguce, sto ne znaci da je muskarac samo penis ili da je djevojka samo vagina.

_________________