sa manjim zakašnjenjem
Gut
Enough Said (2013) - veoma dobar scenarij, dobra gluma, onako totalno glat dobro (7/10)
Our Sunhi (2013) - Sang-soo sa novim tumaranjem i ljubavnim trouglovima. ovaj put ništa naročito posebno bazanje po tom nekom parku, ali hajde mora malo azije (7/10)
In a World... (2013) - indie komedija, onako dobrih fazona, a da ne smrdi previše na Sundance (7/10)
Sawako Decides (2010) - ovo bi trebalo da gledaju nezaposleni ljudi kod nas sa zrnom minimalizma (7/10)
National Security (2012) - definitivno film koji je brutalan koliko i human (7/10)
The Mirror (1975) - ponovo pogledao, ponovo veoma veoma dobro (8/10)
Snowpiercer (2013) - ono kad ti hajp pokvari dobar film, ipak u odnosu na gomilu distopijskog đubreta koje se snima posljednjih godina ovo je remek djelo (7/10)
The Act of Killing (2012 Documentary) - kraj smandrljan, ipak dosta dobro samo niko da spomene jedan film sa sličnom temom od prije nekoliko godina /Enemies of the People/ (7/10)
Jodorowsky's Dune (2013 Documentary) - šteta što mu i novi film nije valjao (7/10)
The Wind Rises (2013) - lijepo, ali teže ide bez duhova i ostalih čudesa (7/10)
Žilnik svi kratki filmovi ponovo - mora da se ocijeni (7-8/10)
Creating Freedom: The Lottery of Birth (2013 Documentary) - pogledati, malo da se to održi (7,5/10)
A Touch of Sin (2013) - opa, sigurno je vezan i šamaran zbog ovog (7/10)
Persona (1966) - hajde neka se nađe i neko obnovljeno štivo (8/10)
Utopia (2013 Documentary) - još jedan dokumentarac o nepravdi, prilično neobjektivan kao što bi i morao biti (7/10)
The Flat (2011 Documentary) - jednostavno, bez patetike, ništa manje, ništa više (7/10)
The Attorney (2013) - još malo koreje, školski, možda odsjeći nekih 15 minuta tu i tamo (7/10)
Starred Up (2013) - svedeno i agresivno uz britanske akcente i veoma gut gluma glavnog lika (7/10)
Of Horses and Men (2013) - island, film, koji film, a da oni malo na silu disfunkcionalni likovi, island (7/10)
The Fake (2013) - dobar drugi animirani od istog čovjeka, samo tako (7/10)
Dust (2013 Short Film) - jedan kratak metar, crni humor (7/10)
Obvious Child (2014) - eto dogodi se ponekad i neki indi film koji nije loš, jedna ocjena više je zbog pristupa temi (7/10)
Two Days, One Night (2014) - kao što ranije napisah, ovo je film koji svako ko danas ima od 18 do 60 godina mora da pogleda, mada ni ovi ostali neće pogriješiti (8/10)
A Hard Day (2014) - jedini uspješniji korejski film iz ove godine (7/10)
Land Ho! (2014) - penzosi uvijek moraju koju pametnu da kažu (7/10)
Behind the Camera (2013) - definitivno neotkriveni film ove godine, zna ovaj čovjek svašta da ukombinuje i da funkcioniše (7/10)
Like Father, Like Son (2013) - lijepo to teče, napaćeni japanci i porodica (7/10)
Clouds of Sils Maria (2014) - bez kristen još bolji. ima u filmu baš da se zakrampa (7,5/10)
Boyhood (2014) - opušteno, teče, odličan ritam, već viđeno ali poodavno, tako da ima mali bonus (7,7/10)
The Kingdom of Dreams and Madness (2013 Documentary) - gibli je izgleda definitivno heleknuo, tako da je ovo a must (7,5/10)
Björk: Biophilia Live (2014 Documentary) - ne za koncert, nego za količinu energije i upornosti (7/10)
Banksy Does New York (2014 Documentary) - zabavno, kratko, jasno, precizno, itd. (7/10)
Nightcrawler (2014) - podsjeća na masne filmove iz osamdesetih, plus dobra gluma, kamera i to je to, dobar tek (7/10)
Force Majeure (2014) - opa kakva brutalnost, veoma sposobno (8/10)
The Kidnapping of Michel Houllebecq (2014) - budaletina, suptilno i nepotrebno, apsurd na elitistički način /zbog toga se malo srozao/ (6-7?/10)
Nit' smrdi nit' miriši
Rigor Mortis (2013) - super art direkcija, dobri efekti i koreografije tuča, samo malo sve to pošuplje (6/10)
Borgman (2013) - odlična fotografija, dobra atmosfera, djelimično bezidejan i definitivno prepotentan film (6/10)
An Episode in the Life of an Iron Picker (2013) - nije to bilo loše, samo da je bilo nečeg više (6,5/10)
Afflicted (2013) - ovo je slučaj kad bi malo veći budžet malo i popravio film, ipak prilično zabavno (6/10)
Last Year at Marienbad (1961) - ono kad hoćeš da vodiš intelektualni razgovor, ipak ima tu hipnoze (6,8/10)
Tim's Vermeer (2013 Documentary) - više zbog čovjeka nego zbog kvaliteta dokumentarca (6,8/10)
The Grand Budapest Hotel (2014) - mokri san hipstera (5,7/10)
The Final Member (2012 Documentary) - kakav hobi (6/10)
Capital (2012) - kad francuzi rade holivudski film koji je halmark ipak odlučio da zaobiđe (6/10)
Edge of Tomorrow (2014) - ovo je guilty pleasure ove godine (6/10)
Dawn of the Planet of the Apes (2014) - pristojno ovo bi, posebno muzika (6/10)
Guardians of the Galaxy (2014) - blještavo podsjećanje na osamdesete, hinjski upakovano u marvelove baljezgarije, i da, zabavno (6,5/10)
Cold in July (2014) - školski, glednjiv i zaboravljiv (6,5/10)
Casting By (2012 Documentary) - simpatično, posebno za filmske buffs-ove (6/10)
Xi you (2014) - šege radi, da me neko psuje ako pogleda (6/10)
Ida (2013) - lijepo snimljeno, usporeno, dovoljno svega, loš /prije svega predvidiv/ kraj (6,5/10)
Gone Girl (2014) - stabilan, solidan, sa dvije pamtiljive scene. izgleda da je to danas dobac mejnstrim holivuda (6,5/10)
St. Vincent (2014) - ma može, malo umiven jedan te isti scenarij iz posljednjih četrdesetak godina sa dobrim kastingom, izuzev naomi vats (6,6/10)
Hara-Kiri: Death of a Samurai (2011) - opet mike, ali ovaj put bolje, fotografija i kamera veeeoma dobri (6,3/10)
20,000 Days on Earth (2014 Documentary) - vau kako ušminkano, e kejve niče, egomanijiče (6/10)
Tusk (2014) - protetika koja će svakog progoniti bar dva dana. pola filma bi trebalo ukinuti i bio bi za bar ocjenu više (6/10)
The Captive (2014) - samo zato što su ga svi drugi sahranili, middle finger kao fol (6/10)
Zašto?
American Hustle (2013) - kad neko misli da je izmislio sve u filmu, tamburanje po stilu i to je to (5/10)
12 Years a Slave (2013) - formula kako do neuvredljivog filma koji je uvredljiv po inteligenciju (5/10)
Nymphomaniac: Vol. I i II (2013) - definitivno jedan od njegovih najmršavijih filmova, prilično predvidiv i razvučen. ponovo iste fiks ideje (5/10)
Why Don't You Play in Hell? (2013) - Sono, shvati, jedna dobra i razvučena scena ne opravdava sat i po smaranja i lafo neke tamo mete (5/10)
300: Rise of an Empire (2014) - why, o why (4/10)
Gummo (1997) - missim, puno frikova ne čini film, pitaj Votersa, on zna kako se to radi (4/10)
Enemy (2013) - smorčina i smorčina, drugi na listi najpretencioznijih filmova pogledanih ove godine (5/10)
The Double (2013) - koja je razlika između ovog i prethodnog pomenutog filma? (4/10)
Pompeii (2014) - ijaooo, zar je ovo sad hit, kuku (3/10)
Alps (2011) - one hit wonder? izgleda (4/10)
Vanishing Waves (2012) - ponovo twitch sa svojim neutemeljenim hajpom (4/10)
Vic + Flo Saw a Bear (2013) - ne gledati trejler da se ne dobije ideja da bi ovo i moglo biti nešto solidno (5/10)
Welcome to New York (2014) - tamburalo momče u tamburu (5/10)
That Demon Within (2014) - grehota, baš je bio ono sega mega napucan neon noar trejer (4/10)
A Million Ways to Die in the West (2014) - zašto se ovakvi filmovi još snimaju? (3/10)
Under the Skin (2013) - najprecjenjeniji film ove godine, možda i decenije, svako pojašnjenje koje sadrži: ti to ne kontaš ili zar je bitno objašnjenje, vidi skarlet kako se umače u vodu, ne pika se
(3/10)
Love Child (2014 Documentary) - someone said racism (3/10)
Fading Gigolo (2013) - ali baš fading (5/10)
Chef (2014) - buahahaha, za dijabetis lošeg ukusa (3/10)
Killers (2014) - dugo mu se nadao, gotovo ništa dobio (5/10)
Life of Crime (2013) - američka komedija koja to nije (4/10)
Sin City: A Dame to Kill For (2014) - ja odavno govorim da je ovaj čovjek snimio samo jedan i po dobar film (5/10)
Maps to the Stars (2014) - ne ide to nikako, kako nagovori ljude na ove filmove (5/10)
Horns (2013) - ijao bruke, žanrovska papazjanija koja ne funkcioniše, neka ide u južnu koreju da ga oni nauče kako se ti žanrovi miksaju (4,5/10)
Black Coal, Thin Ice (2014) - očekivao više, dobio azijski film snimljen za evropsko tržište, prazno do bola (5/10)
Dracula Untold (2014) - ja biti vlad, ja biti tako misteriozan i napet (4/10)
The Mole Song: Undercover Agent Reiji (2013) - svjedočite jednoj od sve češćih propasti jednog od najboljih režisera posljednjih decenija u japanu (5/10)
Listen Up Philip (2014) - pretensious piece of shit godine /rame uz rame sa under the skin/ i sigurno na vrhovima top lista po kvalitetu njujorških zveznalica (3/10)
Magic in the Moonlight (2014) - bljuc, samo toliko (5/10)
Predestination (2014) - čak ni dva čovjeka ovo nisu spasila (4/10)
The Theory of Everything (2014) - oskar wannabe, lišeno svakog kvaliteta, ovi iz akademije moraju shvatiti da količina novca i talenta uloženih u "dramu o nekom liku" ne znači da je film dobar (4/10)
Rec 4: Apocalypse (2014) - virus štancanja iz amerike prešao u španiju (pun intended) (3/10)
Exhibition (2013) - ubjedljivo najgluplje što sam pogledao ove godine, da sam britanac štrajkovao bih glađu ispred bbc-a što su odobrili pare za snimanje ove gluposti (2/10)
The Interview (2014) - toilet humor koji nikom ne pomaže, naročito ne karijerama dvojice dva glavna glumca (4,5/10)
The Lego Movie (2014) - džaba, animirani filmovi sa bućkurišem pop referenci više nisu zanimljivi (5/10)
The Imitation Game (2014) - pogledati šest redova iznad (4/10)
Whiplash (2014) - zar svaka lista u ovoj godini mora da ima ovu amatersku vježbu (4,7/10)
mogao s etu uglaviti još koji film, nekoliko koji obećavaju još nisu pogledani, elem, to je to.