budjav_lebac je napisao:
ako je meni upuceno zaista ne razumijem koje sam to teze okrenuo?! moja poenta je da bi ljudi iz nauke puno vece rezlutate ostvarili kada bi se obozili, a ne nihilisticki da se odnose prema gospodu i vjeri!
tvrdim da je 60% naucnih teorija, spoznaja, izmisljeno i podvaljeno, prvi je darivn i njegova teorija evolucije... vi koji vjerujete u ovu teoriju cekajte da ameba evoluira u glistu a glista u majmuna, majmun u covjeka... ajnstajn sa svojom teorijom relativiteta je takodje prevara, to je tesla govorio, potom imali smo marksizam koji se ispostavio kao totalni promasaj, a sta su "naucni ljudi" radili ucenicima, studentima na fakultetima zbog marksizma?! e to je zloupotreba duha nauke, i sada kada pogledam ove nase resavicarske "vajne naucnike" zgrozim se... sa tri razlicita banjalucka fakulteta sam nasao tri profesora koji su objavili knjige tako sto su prepisali tudja djela... i oni su reprezenti nauke?! fuj!
Nauka je zasnovana na racionalizmu i hvala bogu

sto je tako!
Ono što racionalizam cini prihvatljivijim od hriscanstva ili neke druge ovde prisutne religije je, da kazem, to sto je u pitanju ideologija nizeg nivoa. Ideologije uzimaju osnovnu vrijednost i zatim na njoj izgraduju citav sistem svojih vrijednosti...
Racionalizam ovo cini na mnogo nizem nivou nego religija ne ulazeći u filozofiranje, ne bavi se pitanjima krivice ili transcedentne nagrade.
I sto je najbitnije, kao jednu od osnovnih vrijednosti postavlja sumnju, nasuprot religiju. Dok je ona zgodna metafizički jer covjeka umiruje pred svim problemima postojanja, sumnja je nuzna u pragmatičnom smislu... jer preispituje svaku vrijednost, dopusta covjeku da evoluira i napreduje
praktični rezultati nisu uvijek, naravno, najbolji... ali i to je okej, jer se i u njih moze sumnjati. Religija ovo ne dopusta.
To sto se desava na nasim faxevima govori o nasem trulom drustvu, a ne o nauci generalno, i tu bi mogli , mozda, da se slozimo.