_зока je napisao:
Па наравно да постоје изузеци.....Али они само потврђују правило....
Шта рећи о учитељима (оба пола) који не знају направити контролни од пет задатака за трећи разред основне школе него га преписују из неке од радних свесака једног од многобројних издавача из Србије? Или о апсолвентима српског језика који читају "мале књижице"? О наставници која каже ученицима да је Коштана главни лик из "Нечисте крви"? О учитељицама које првачићима не знају да објасне коју оловку треба да користе,које тврдоће,шта значи ознака "х","б" или "хб" на оловци?
Мога бих ја овако цијело вече.....ваљда разумијеш шта хоћу да кажем....
filozof sa vrbasa je napisao:
Koji je tebi maternji?
ШвеЦки...
I kao u mnogim slucajevima nisi opet u pravu.
Sto se tice rada u prosveti i uopste predavackog rada, najcjenjeniji i najplaceniji su oni ljudi koji imaju smisla da izradjuju KVALITETNE testove.
Jednom sam kao student pitao asistenticu da li oni sastavljaju zadatke koje vjezbamo i koji su na ispitima, a ona je rekla "
Da ja mogu izradjivati kvalitetne zadatke, ja ne bih sad bila ovde uopste"...
U tom smislu, svako moze sastaviti kontrolni ili cak napisati knjigu, ali treba imati povezanosti i smisla za sve to u odnosu na uzrast, gradivo i ocekivano predznanje.
Zbog toga je danas npr. u engleskom jeziku kod nas situacija da imamo monopol od strane Kembridza, a udzbenici su im blago receno za ku*ac, jer uopste nisu namjenjeni nastavi u skoli nego kao kursevi. A s druge strane nema vec odavno izdavaca koji je izbacio objektivno dobar udzbenik uskladjen bar po trijadama, da ne govorim za kompletnu osnovnu skolu ili cak srednju skolu.