banjalukaforum.com

Dobrodošli na banjalukaforum.com
Danas je 28 Apr 2024, 13:01

Sva vremena su u UTC [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 24 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: absolute beginner
PostPoslato: 13 Feb 2003, 10:59 
OffLine
Veteran
Veteran

Pridružio se: 03 Jan 2002, 01:00
Postovi: 1552
Lokacija: Banja Luka
Ovih dana se nakanjujem da instaliram na svoj kompjuter (AMD XP 1800+, 256MB, Conexant hardver modem, NVidia GeForce2 mx400 64MB) neku distribuciju linuxa. Međutim, ja sam totalni početnik kad je linux u pitanju. Čitam da postoje problemi sa AMD-ovim procesorima (nešto u vezi restartovanja kompjutera) pa pogrešnim prepoznavanjem upravo ove grafičke kartice i modema. (zato sam i naveo te komponente)
Ukratko: ništa mi nije jasno. Moj HD je 20GB i ja bio odvojio oko 2GB za linux. (instaliram ga čisto u eksperimentalne svrhe, koliko sam shvatio 3.5GB je potrebno za maksimalnu instalaciju)
Koliko sam uspio da shvatim, Mandrake distribucija se preporučuje kućnim korisnicima poput mene. Dakle, ako bi neko mogao da mi kaže nešto o svemu tome. Meni bi bio prioritet da kupim neku distribuciju koja ne dolazi na 7-8 cd-ova, ako ima neka koja zauzima do 2 cd-a potrebna za osnovnu instalaciju to bi bilo zgodno. (a da je takođe nije teško instalirati) Pitam ovo baš ovde jer me zanima i koje se distribucije (i koje verzije) mogu naći po lokalnim CD-shopovima, ako neko zna.
I ako neko zna neki dobar link sa uputstvima, bio bih zahvalan, išao sam na linux org ali se nikako nisam snašao tamo, jedino sam iskopao nepotpuno uputstvo za instalaciju Mandrake distribucije.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 13 Feb 2003, 12:06 
OffLine
Pripravnik
Pripravnik

Pridružio se: 19 Avg 2001, 01:00
Postovi: 271
Lokacija: Banja Luka, Republika Srpska